Ben neden bu kadar çirkinim? Yüzüm çok çirkin ne yapabilirim? Allahım ben neden çirkinim?
Ben neden bu kadar çirkinim? Yüzüm çok çirkin ne yapabilirim? Allahım ben neden çirkinim?
Maalesef ülkemizde Ben neden bu kadar çirkinim? Yüzüm çok çirkin ne yapabilirim? Allahım ben neden çirkinim? soruları gençlerin kafasını kurcalayan sorular haline geldi, sizde bu soruları kendinize soruyor musunuz? Öyleyse bizi dinleyin.!
Çirkin değilsiniz!
Çirkinlik göreceli bir kavramdır.
Eğer bir kadınsanız ve toplumun sosyal medyada dayattığı güzellik algısını o yöne çektiği estetikli kadınları görüp çirkin olduğunuzu düşünüyorsanız düşünmeyin, çünkü güzellik görecelidir ve herkes güzeldir.
İnsanların veya çevrenizdeki arkadaşlarınızın sizi dışlaması, size ezik demesi sizi ezik yapmaz veya onlardan kötü olduğunuzu göstermez, aksine yalnız veya az arkadaş sahibiyseniz sizin kalitenizin fazla olduğunu gösterir. Kaldı ki insanın kimseye ihtiyacı da yoktur, size düşüncelerinize saygı göstermeyen, size yarardan çok zararı olan arkadaşlardan uzak durun ve doğru bildiğiniz hayatı kendinize göre yaşayın.
Hayata bir defa geliyorsunuz, inanın güzel olup olmamak göreceli bir kavramdır, siz kendinizi güzel görmeyebilirsiniz, arkadaşlarınız çirkin diyebilir, ama sizi gerçekten seven insanlar için çok güzel bir insansınızdır. Doğru insanları hayatınızda barındırın.