Ben neden eziğim? Ben neden çirkinim?

08.12.2022

Ben neden eziğim? Ben neden çirkinim?

Maalesef güzel ülkemizde bir çok kişi Ben neden eziğim? Ben neden çirkinim? bu soruların yanıtını arıyorlar. Fakat şunu bilmelisiniz ki Ezik kelimesi hem isim hem de sıfat anlamı olmak üzere iki farklı anlam barındırmaktadır. Bere ve çürük manasına gelen ezik kelimesi aynı zamanda hayat şartlarında sıkıntılı duruma düşmüş kişiler için de kullanılır. Diğer bir anlamı da üzüntülü olmaktadır.

İnsanların veya çevrenizdeki arkadaşlarınızın sizi dışlaması, size ezik demesi sizi ezik yapmaz veya onlardan kötü olduğunuzu göstermez, aksine yalnız veya az arkadaş sahibiyseniz sizin kalitenizin fazla olduğunu gösterir. Kaldı ki insanın kimseye ihtiyacı da yoktur, size düşüncelerinize saygı göstermeyen, size yarardan çok zararı olan arkadaşlardan uzak durun ve doğru bildiğiniz hayatı kendinize göre yaşayın. Hayata bir defa geliyorsunuz, inanın güzel olup olmamak göreceli bir kavramdır, siz kendinizi güzel görmeyebilirsiniz, arkadaşlarınız çirkin diyebilir, ama sizi gerçekten seven insanlar için çok güzel bir insansınızdır. Doğru insanları hayatınızda barındırın.

You cannot copy content of this page